Labels

Friday 1 September 2017

Antara perbualan mamat-mamat yang lucu...



 Kisah 1

Ikuti perbualan dua mamat ni..

Joe : Ko dari mana bob?
Bob : Aku baru lepas melawat orang mati di tanah perkuburan kampung
Joe : Siapa yang mati?
Bob : Semua kat kubur tu..
Joe : F###....#$%^#&^#*


Kisah 2

Perbualan antara sepasang kekasih..

Amir: Saya tak kaya macam Abu, saya juga tak mempunyai
        kereta sendiri macam Abu, tapi saya sangat sayangkan
        awak..!!

Fizah: Saya pun sayangkan awak,, tapi cerita la lebih lanjut
  tentang Abu tu….

Amir:  ^#%$*#^($^(#&&^..


Kisah 3

Seorang penjaga rumah orang tua2 telah mengejutkan seorang pak cik yang telah tidur lena...maka berlakulah perbualan ini...

Penjaga: pak cik bangun pak cik....
Pak cik: ye kenapa?? (menjawab dalam keadaan mamai)
Penjaga: pak cik kene makan ubat tidur dulu....
Pak cik: #$%#$#%#%%???......


Kisah 4

 Waleng : Faham tak?
  Woleng : Agaknya..
  Waleng : Tak Faham?
  Woleng : Entahla..
  Waleng : Fahaminya betul2!..
  Woleng : Tak faham..
  Waleng : Kena fahami maksud faham dan harus memahami apa itu  perfahaman dalam kehidupan dan difahamkan bahawa saham akan memahamkan apa yang tidak faham seperti kefahaman bahawa harimau telah dibaham. Faham?
  Woleng : Ok.memahami..
  Waleng : Apa yang faham?
  Woleng : Maksud faham..
  Waleng : Apa maksudnya?
  Woleng : dibaham..
  Waleng : FAHAM....

No comments:

Post a Comment

loading...

Popular post :